Blog frequentie.

Bos baden op zondag  24 februari, 17 maart, 7 april, 5 mei, 26 mei, 23 juni, 7 juli, 28 juli 2019 van 10.00 uur tot 12.00 uur.

Vertrek vanaf de parkeerplaats :

Boscafé ‘t Hijgend Hert’
Harles 23
6294 NG Vijlen

Zoals gebruikelijk vraag ik een bijdrage van € 5,= per persoon. Aanmelden mag. Stuur een e-mail naar Paul@paulsbuitencoaching.com en vermeld het aantal personen.

Blog frequentie

Beste lezer,

Mijn blog frequentie wordt aangepast. Ik zal ongeveer één keer per maand een blog met jullie delen. Niet dat ik er geen zin meer in heb. Neen. Integendeel. Paul’s Buitencoaching vraagt meer aandacht. Het lijkt kiezen tussen twee mooie doelen. Een. De jarenlange zondag blog. Twee. Paul’s Buitencoaching. Voor mij ligt de prioriteit bij Paul’s Buitencoaching.

Lijkt mij een legitieme reden. Voor de bedrijfsactiviteiten moet ik nu aandacht hebben, want de klanten komen niet vanzelf bij mij terecht. Hiervoor moet ik behoorlijk aan de bak. Daar wil ik ook voldoende tijd voor nemen. Vandaar mijn besluit om de blog frequentie aan te passen naar ongeveer een keer per maand.

De week na de wandeling volgt de blog. Dus in dit geval organiseer ik vandaag de wandeling en 3 maart een blog. Mocht je het er niet mee eens zijn: vanaf 1000 unieke reacties op dit besluit neem ik mijn besluit in heroverweging.

Om Paul’s Buitencoaching , vooral de wandelen als methodiek tijdens het coachen, steviger te promoten ben ik een boek aan het schrijven. Het boek wordt straks door de klanten gebruikt. In eerste instantie een Nederlandstalig boek. Hiervoor zoek ik nog hulp bij het lezen en corrigeren van mijn manuscript. Als je dit leuk werk lijkt, dan kun jij je aanmelden per e-mail naar paul@paulsbuitencoaching.com .

Als je met een groep onder mijn leiding wil wandelen, stuur dan een e-mail aan paul@paulsbuitencoaching.com of vul het contactformulier in op www.paulsbuitencoaching.com .

Wanneer iemand oordeelt over jouw pad, leen hem dan jouw schoenen.

Het mooie van het nemen van een besluit is dat je er op elk moment van de dag opnieuw mee kunt beginnen. 

 

Plaats een reactie